środa, 28 stycznia 2015

Do you like winter?

Dziś mamy już 28 stycznia. Czas płynie nieubłaganie, niedługo kończą się ferie zimowe i czas wrócić do szkoły. Znów codziennością będzie wstawanie o godzinie 6, coś, czego nienawidzę najbardziej. A przecież tak zupełnie niedawno były święta, tyle przygotowań, wyczekiwań. Minął 24 grudnia, a za nim w mgnieniu oka 25 i 26. Sylwester też już dawno odszedł w niepamięć. Przecież od tego czasu upłynął prawie miesiąc.  Mam nadzieję, że wiosna nadejdzie równie szybko, mam już dość tej pogody, szczerze nienawidzę zimy. Jedynym jej atutem są piękne krajobrazy, urok ich zaś mija wraz z ‘wystawieniem nosa’ za próg domu. Minusowe temperatury nie są czymś, co uwielbiam. Okres grudzień-luty spędzam praktycznie w domu, z ciepłą herbatą w ręku, wygrzewając się pod kocem. Jest to dobry czas, by nadrobić wszelkie zaległości, zarówno te blogowe, jak i ‘serialowe’. Dobrym rozwiązaniem na nudę jest też czytanie książek, coś, co osobiście uwielbiam. Warto też zrobić porządek w swoich rzeczach. Myślę, że to dobry pomysł, biorąc pod uwagę fakt, że i tak spędzamy ten czas w pokojach. Gdy nadejdą cieplejsze dni, nikomu nie będzie się chciało siedzieć w domu. Ja zaplanowałam już swoją listę obowiązków, które musze wypełnić do końca tego tygodnia. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi czasu. Nie chciałabym odkładać tego na później :)

Tymczasem zapraszam wszystkich na mojego tumblr’a – klik.

A wy? Lubicie zimę? Jakie są wasze sposoby na nudę? 

3 komentarze:

  1. Ja moją koleżankę Natalię nazywam Nutella♡Ja w nudę czytam książki. Świetny blog, zaobserwowałam. Było by miło gdybyś mnie odwiedziła http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi został jeszcze tydzień ferii. Też teraz oglądam tylko seriale ;D

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jutro wracam już do rzeczywistości. Dobrze było ale się skończyło :(

      Usuń