poniedziałek, 26 stycznia 2015

Hi there! Good to see you

Jak pewnie wielu z was, zimowa nuda dopadła i mnie. Długo zastanawiałam się, jak urozmaicić sobie ten wolny czas. W końcu doszłam do wniosku, że skoro uwielbiam przeglądać blogi o modzie i "stylu życia", a także sama lubię robić zdjęcia, komponować ubrania, testować kosmetyki i wyrażać swoją opinię o nich, to dlaczego nie miałabym pokazać tego szerszemu gronu?

Pomysł założenia bloga powracał do mnie ciągle i ciągle. Na początku myślałam sobie zazwyczaj: "to nie dla mnie" lub "ja się nie nadaje do pisania", jednak skoro "nie przeszła mi" ta chęć, to doszłam do wniosku, że przecież mogę spróbować, jeśli mi się nie spodoba, to po prostu to skasuję.

Tak więc witam was wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu, na którym będę zamieszczać głównie recenzje kosmetyków. Postaram się też, by pojawiały się tu czasem outfity i "moje zakupy". Mam nadzieję, że spodoba się wam to, co będę tu pisała i że z chęcią będziecie powracać do mojego bloga. Postaram się jak najczęściej dodawać coś nowego :)

Jeśli zapragniecie się czegoś dowiedzieć, to pytajcie (oczywiście w granicach rozsądku) w komentarzach, ja z pewnością odpowiem :)

Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz