sobota, 21 marca 2015

Have you ever made your own powder?

Dzisiejsza notka pisana jest na szybko. Wpadłam na pomysł by pochwalić się wam czymś, na co natknęłam się na jednej ze stron DIY - przepisem na domowy puder matujący. Potrzebujemy jedynie skrobi ziemniaczanej/kukurydzianej i odrobiny cynamonu, który jak powszechnie wiadomo ma działanie antybakteryjne;) Wystarczy dodać tylko łyżkę skrobi i dowolną ilość cynamonu w celu nadania koloru naszemu pudrowi. Nic bardziej prostszego!



Mnie osobiście pomysł stworzenia własnego pudru bardzo się spodobał i używam go jako moje koło ratunkowe, gdy kończy mi się ten właściwy, drogeryjny produkt :)

Mam nadzieję, że zachęciłam was do stworzenia własnego produktu. Napiszcie w komentarzu, czy słyszeliście wcześniej o takiej tańszej alternatywie i jak u was się sprawuje. Ja tymczasem idę świętować moje urodziny. Buziaki!

3 komentarze:

  1. Genialny pomysł! Muszę spróbować. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak będzie się sprawować :D Chyba muszę wypróbować :)
    http://nataliagolsztajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku , cudowne *.* Dziękuję za pomysł :)
    dagmararatajczak.blogspot.nl/?m=0

    OdpowiedzUsuń