sobota, 7 marca 2015

Pastels on my nails!

Na zewnątrz robi się już coraz cieplej, wiosna zbliża się wielkimi krokami. Na niebie częściej gości słońce, z czego bardzo się cieszę:) Pogoda za oknem wprawia mnie w coraz to lepszy humor. Nie mogę się już doczekać czasu, gdy w szafie będzie można zostawić grube kurtki i płaszcze. Miejmy nadzieję, że już niedługo staną się nam zbędne, a ich miejsce zajmą ramoneski, wiosenne płaszcze i tym podobne nakrycia. Wiosna sprawia, że moje ponure ubrania ustępują miejsca tym kolorowym i mojej szafie pojawia się coraz więcej rzeczy w 'żywszych' kolorach. Nie mówię tu oczywiście o neonach (niekoniecznie za nimi przepadam), ale o pastelach, które pokochałam już kilka sezonów temu, i kocham do dziś ♥


Dziś chciałabym pokazać wam mój ulubiony lakier do paznokci. 
Jest nim Golden Rose, z serii 'Rich Color' nr 52






Posiada szeroki pędzelek, co znacznie ułatwia jego nanoszenie. Schnie bardzo szybko, co jest jego ogromnym plusem, jednak do uzyskania koloru z buteleczki wymaga nałożenia dwóch, a nawet trzech warstw (na zdjęciu paznokcie zostały pomalowane dwukrotnie). Jego trwałość też niestety nie jest najlepsza - po kilku dniach powstają wgniecenia, lakier zmywa się na końcu paznokcia i pojawiają się tym podobne mankamenty. Mimo tego uwielbiam go (to pewnie przez ten piękny kolor)!


Macie jakieś lakiery z tej serii? Lubicie je?

2 komentarze: