niedziela, 6 grudnia 2015

The last warm weekend of December


Po ciężkich, niespełna trzech ciężkich tygodniach pełnych sprawdzianów, projektów i innych dodatkowych, niezupełnie przyjemnych zajęć w końcu udało mi się znaleźć chwilę by napisać tę notkę, i co równie ważne - zrobić trochę zdjęć, które mogłabym umieścić w tym poście. Pogoda w ten weekend postanowiła nas rozpieścić - plusowe temperatury, mnóstwo słońca i lekki wiatr, czyli jesienna pogoda w grudniu. Czego chcieć więcej?

Szczerze mówiąc dziwi mnie to, bo odkąd pamiętam zazwyczaj na początku grudnia ziemię pokrywała już warstwa białego, śnieżnego puchu. Z drugiej jednak strony nie ma co na to narzekać, osobiście uważam że im cieplej, tym lepiej! Nie przekonuje mnie wizja marznięcia w oczekiwaniu na pociąg, tłoczenia się w nim w puchowych kurtkach i szalikach, czy późniejszej podróży do domu - pełnej upadków, wywrotów, czy nawet śnieżnych płatków we włosach. Może i na zdjęciach jest to ciekawy efekt, jednak w rzeczywistości kończy się to mokrymi (i w moim przypadku napuszonymi) włosami. Zdecydowanie jestem przeciw! Jedyne co lubię w zimie (a właściwie w grudniu) to świąteczny klimat, który towarzyszy nam na każdym kroku. Uwielbiam lampki zawieszone na poręczy łóżka, ciepłe skarpetki w renifery, czy jedną z czołowych, choć nie do końca świątecznych, piosenek.

Czas przejść do krótkiego opisu tego, co mam na sobie na poniższych fotografiach:) Głównym elementem stała się dziś bomber jacket, do której przez bardzo długi czas podchodziłam dość sceptycznie. Wisiała sobie samotnie w szafie, czekając na lepsze dni, które miały nadejść. No i nadeszły! Głównej 'bohaterce' towarzyszą kolejne już z moich ulubionych spodni z podwyższonym stanem oraz klasyczna czarna bluzka. Do tego czarne trapery i całość gotowa :)






jacket - bershka
black top - h&m
jeans - pull and bear
shoes - deezee

A wy? Lubicie zimę? A może wolicie cieplejsze pory roku?

27 komentarzy:

  1. Jak dla mnie te butki są za ciężkie. Śliczne, ale ciężkie. :)
    Pozdrawiam,
    Molizarea

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku pogoda przeszła samą siebie bo to wygląda bardziej na kwiecień niż grudzień

    Śliczne zdjęcia x

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że znalazłaś czas na notkę, świetne zdjęcia mega masz tą kurtke:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że znalazłaś czas na notkę, świetne zdjęcia mega masz tą kurtke:))

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka bardzo fajna !
    zapraszam do mnie i proszę o kliknięcie w reklamę u góry na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię zimę za świąteczny klimat, ale chyba wolę jak jest cieplej. Masz rację, nie ma co narzekać na brak śniegu ;) Moje włosy też puszą się od wilgoci, nienawidzę tego :/ Super stylizacja! Dałam obs :)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. Mamy trochę odmienne zdanie na temat zimy. Ja ją kocham! <3 Super post i ładne zdjęcia. Ja również nie mogę się doczekać chwili wytchnienia ta nauka jest nie do wytrzymania. :/
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam się cieszę że nie ma śniegu :)
    Pięknie wyglądasz, zdjęcia cudowne :D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczne buty :D :D
    Zapraszam!
    Kanał: Gabriellevlog
    Blog: gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na te buty z deezee również się czaję :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zdjęcia, buty mam takie w kolorze szary, zapraszam do siebie : www.fflare.blogspot.com i OBSERWUJE <3

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja czekam na śnieg :/ bardzo ładne zdjęcia
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chce lato :(


    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, miło tu znowu zajrzeć<3

    www.neverwithoutglasses.blogspot.com zapraszam po trochę nowości

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :*
    Śliczna kurtka :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię jak jest ciepło, jednak uważam, że mimo wszystko powinno spaść trochę śniegu :D nie jest mi to szczególnie potrzebne, ale gdy widzę jak moja siostra go wyczekuje to robi mi się smutno :c
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem ładna stylizacja, chociaż tę bluzę zamieniłbym na coś innego.
    Poza tym, jesteś bardzo śliczna!
    Pozdrawiam!
    http://solvrz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zimę bo wtedy są moje urodziny i niesamowite święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, podoba mi się twój styl pisania, będę zaglądała częściej, zapraszam też do siebie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/12/my-christmas-presents.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, masz super wygląd bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia , masz cudowne włosy ! *.*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na razie zima łagodna więc może być;]
    + Fajna kurtka:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja!
    Masz rację z tym śniegem, ale wydaje mi się, że przynajmniej na święta powinien być! :/

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Najcudowniejszy blog jaki widziałam, śliczne zdjęcia
    http://aartmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń