poniedziałek, 2 maja 2016

Boyfriend jeans


Hejka! W dzisiejszym poście przychodzę do was z kolejną już wiosenną stylizacją, utrzymaną w 'miejskim' klimacie. Jako, że pogoda za oknem dopisuje, śmiało mogę decydować się na typowo letnie outfity, nie przejmując się tym, czy za moment nie spadnie śnieg ;-) Trzeba przyznać, że czas noszenia stu pięćdziesięciu warstw garderoby minął i pozostaje mi ograniczać się do jeansów i koszulki. Nie ukrywam, bardzo mnie to cieszy!

Pierwsze skrzypce w moim dzisiejszym stroju odgrywają spodnie typu boyfriend, hit ostatnich kilku miesięcy. Choć początkowo nie byłam pewna co do ich zakupu, rady moich zakupowych towarzyszy skutecznie mnie przekonały i ostatecznie dołączyły do mojej kolekcji:) Do tego klasyczna biała koszulka i kremowe baleriny ze złotą poświatą. Aby nie było zbyt nudno i pospolicie, całość tej codziennej stylizacji przełamują czerwone usta dopasowane pod kolor paznokci. Z mojej strony to dość odważny krok, bo szczerze mówiąc w takich kolorach nie czuję się zbyt pewnie. Na co dzień stawiam raczej na stonowaną klasykę, czyli brudne róże czy jasne brązy. No ale zmiany trzeba czasami wprowadzać, prawda? ;--)







Do usłyszenia ♥

17 komentarzy:

  1. Świetny post, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te spodnie! Muszę w końcu sobie kupić takie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie ładne, chociaż ja bym takich nie ubrała. Nie wiem, chyba źle bym się czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boyfriendy to must have i moja miłość. świetnie komponują się ze wszystkim. :)
    uwielbiam do nich nosić złote ciężkie i masywne zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda średnio dopisuje hehe, ale stylizacja świetna! :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się:)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy to moje marzenie! Niedawno ścięłam moje do ramion i strasznie tego żałuję :( Muszę się przekonać do boyfriendów, bo wyglądają świetnie, ale moja mama mówi że będę wyglądać jak bezdomny haha :D

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny post. Spodnie mi się bardzo podobają, buty też świetne:) Miło się czyta :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, ze również nie byłam przekonana boyfriendów z dziurami, ale sie przełamałam i kupiłam takie podobne i sie okazały moją ulubioną parą. :D Cudne espadryle. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiscie mam w swojej szafie az 4 pary tego typu spodni
    pasuja do wszystkiego
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, prosta ale nie nudna. Super spodnie. Oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja ale moje serce skradły baleriny! Mogę wiedzieć gdzie je kupiłaś?
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń