poniedziałek, 30 maja 2016

Cause it’s never getting any better than this


Hej! Cieszę się, że znowu tu jesteś. Kończy się maj, a ja powoli wyprowadzam moje życie na prostą. Porządkuje to, co pogrążone było w lekkim chaosie, kończę to co zaczęłam, szukam nowych wartości w rzeczach, które potencjalnie kiedyś ich nie miały, dążę do realizacji marzeń i postawionych przez siebie celów. To tak w wielkim telegraficznym skrócie o tym, co działo się kiedy nie było mnie na blogu. Więcej i dokładniej już wkrótce w oddzielnym poście, który poświęcony będzie zmianom. W poście, do którego napisania przygotowuję się od kilku dobrych miesięcy...


Korzystając z pięknej pogody i chwili wolnego, razem z przyjaciółkami zorganizowałyśmy sobie wypad nad Wisłę. Fajnie jest czasami spędzić czas w miejscu innym niż mury szkoły czy domu, nawet bez żadnych konkretnych zajęć, po prostu razem z ludźmi, w których towarzystwie czujesz się dobrze. Nie ma żadnej presji i ciągłego myślenia o popełnieniu błędu oraz czyhającej za rogiem krytyki. Jesteś sobą i wiesz, że ci ludzie akceptują cię takim jakim jesteś. To wspaniałe uczucie, tym bardziej jeśli jest kontrastem do tego, co przeżywało się wcześniej ;--)

Podsumowując jeszcze krótko co mam na sobie - z racji tego, iż temperatury są w końcu wysokie, uczę się nosić spódniczki i sukienki, za którymi jakoś wcześniej nie przepadałam. Mam też nadzieję, że kolejna, coroczna z resztą, próba opalenia się nie będzie w tym roku skazana na porażkę.







Buziaki, do usłyszenia ♥

11 komentarzy:

  1. Bardzo pasują Ci spódniczki :) Takie nogi szkoda chować w spodniach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super post! sliczna spodniczka! <3



    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy! *-*
    Śliczne zdjęcia :3

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna spódniczka. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy i genialna spódniczka :)
    zapraszam do siebie http://zpamietnikablondynki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisany post. Widać, że czytasz dużo książek, bo ślicznie składasz zdania :) Świetna stylizacja spódniczki jak najbardziej na plus. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesteś!
    Dosyć wysoka jesteś, ile masz wzrostu?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, idealnie podkreśla Twoją figurę. Zapraszam do mnie http://victoria00photography.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zazdroszcze wolnego czasu, ja jeszcze troche musze sie pomeczyc na uczelni :( super zdjecia , masz sliczne nogi :) pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/06/shopping-time-h-deichmann.html

    OdpowiedzUsuń