czwartek, 7 lipca 2016

Basic white


No i stało się - zakończył się rok szkolny, zaczęły wakacje. Odeszły ciągłe się problemy związane ze szkołą, szkoda tylko, że na tak krótki czas.. Ale trzeba się cieszyć tym co jest i pamiętać, że póki co gorzej już być nie może. Jak to mówią "na bezrybiu i rak ryba" ;-)

Mimo iż wakacje trwają aż (a może tylko?) 2 miesiące, mam teraz więcej czasu dla siebie. Trzeba przyznać, że to super uczucie, kiedy wiesz, że idąc spać, za 6 godzin ze snu nie wyrwie cię znów dźwięk budzika, a gdy w końcu obudzą cię te poranne promienie słoneczne możesz na spokojnie wstać, nie śpiesząc się nigdzie i w międzyczasie nie planując dziesięciu rzeczy jednocześnie. 

A teraz czas odnieść się do zdjęć zamieszczonych w poście. Moje ulubione, przynajmniej na tę porę roku, białe rurki z wysokim stanem połączyłam z białą, półtransparentną koszulą bez rękawów. Myślę, iż stanowią świetną, klasyczną podstawę, którą uzupełnić można kreatywnymi dodatkami. Postanowiłam jednak, że będzie bez szaleństw i dodam tylko jeansową kurtkę, delikatną srebrną bransoletkę i holograficzne sandałki. Mam nadzieję, że nie jest to tak nudne i proste, jakim teraz mi się wydaje. Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć :)











Do usłyszenia ♥

36 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia,bardzo ładny blog,będę częściej zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. marzą mi się białe spodnie... ajj super zdjęcia ;) http://annatajemnicza21.blogspot.com/2016/07/codzienny-rytua-piekna-z-seria-aloesowa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, marzą mi się takie sandałki *.*

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, od razu się us,meicha na myśl, że nie muszę wstrawać po 6 godinach rano i isć do szkoły tylko mogę na spokojnie sobie pospać nawet połowę doby. :p Prześliczne sandałki. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja, masz idealną figurę do tych spodni :) a sandałki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę dajny i przejrzysty blog, a zdjęcia bomba :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówią że to co dobre to się szybko kończy tak samo jest z wakacjami - niestety. Trzeba z nich korzystać póki są. P.S. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra stylizacja ! Taka klasyczna :D Niestety wakacje trwaja tylko 2 miesiace :/ ale trzeba ten czas wolny wykorzystac w 10000%
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, tylko ta kurtka mi się nie podoba..

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  10. Primo - śliczna z Ciebie dziewczyna posiadająca identyczny kolorek włosków, jak ja :) Bardzo ładne i profesjonalne są Twoje zdjęcia.
    Jeżeli chodzi o wakacje, ja poświęcam się pracy i... pisaniu bloga.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesz się, że masz całe dwa miesiące wolnego. Ja nadal załatwiam sprawy związane z moją przyszłą szkołą. Mimo, że wraz z zakończeniem roku szkolnego powinnam zyskać jeszcze więcej czasu dla siebie, a jest inaczej. Rano zawsze budzi mnie budzik, a wracam po 20. Aby tylko do 15. :)
    Osobiście nie lubię białych ubrań, a może nie tyle "nie lubię" co "boję się je nosić". Boję się, że usiądę w białych spodniach na świeżo pomalowanej ławce.
    Wyglądasz świetnie. :) Ostatnio dostałam nawet podobną bransoletkę od mojej chrzestnej! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look ! Biały kolor jest zdecydowanie moim ulubionym i to on determinuje moją garderobę :3 Niestety nie mam białych spodni - bardzo szybko wszystko brudzę więc to nie dla mnie , ale wyglądają rewelacyjnie :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz!
    Mam taką samą koszulę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :) Super stylizacja :* Będę częściej zaglądać :)
    natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uf to prawda wspaniałym jest uczucie nie doświadczać dzwięku budzika <3
    pozdrawiam i obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! :) Udanych wakacji! <3

    Pozdrawiam :*
    zone-of-smile.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia! Sandałki wymiatają i dają stylizacji pewien błysk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz. Ja , nigdy bym się nie odważyła na to, by do jasnych spodni założyć jasną koszulę. Udanych wakacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygląda to z tą jeansową kurteczką :)
    Udanych wakacji!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw po prostu G E N I A L N Y. Nic dodać nic ująć, pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://evalinecat.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie 2 miesiące to w sam raz na wakacje, bo przecież w ciągu roku szkolnego mamy wiele wolnych dni :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog , masz ciekawy i świetny styl pisania.
    Śliczne sandałki.
    Pozdrowionka
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie to są ostatnie wakacje w życiu :) Świetna stylizacja! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega tu u ciebie, na pewno jeszcze nie raz wpadnę! ♥ Po za tym ciekawie piszesz i cudoowny wygląd <3

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, a ten jeansowy element tworzy świetny kontrast z bielą. Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba Twój blog, świetne zdjęcia ! Obserwuje


    Zapraszam też na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. tak mi sie podobają białe spodnie, ale boję się je kupić... Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia, ja od dłuższego czasu przymierzam się do kupna białych spodni, ale nie mogę znaleźć idealnych ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty zwróciły moją uwagę :) Idealna stylizacja na lato. Dla odmiany wszystko białe, a nie czarne :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię takie proste a zarazem stylowe outfity ;)
    Śliczna sceneria do zdjęć!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja sama w sobie bardzo mi się podoba, jest taka delikatna i lekka, ale u mnie ilość bieli nie spełniłaby zadania :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjecia i stylizacja również :D
    Interesujący blog ,na pewno z chęcią go często będę go odwiedzać :)
    Zapraszam do mnie http://klaudiaa0818.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylówka :D zawsze podobały mi się takie totalnie białe outfity :D

    grlfashion.blogspot.com
    odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam białe stylizacje! Śliczna koszula ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  35. biel jak najbardziej wskazana na lato :>
    piękniutka stylizacja

    OdpowiedzUsuń