środa, 8 lutego 2017

CHIODO Pro Base Strong – moje odczucia i krótka recenzja

Hejka kochani! Dawno mnie tu nie było, więc stwierdziłam, że czas najwyższy by to zmienić. Dziś przychodzę do was z recenzją produktu Base Strong marki CHIODO. Jeśli jesteście ciekawi, jak wypadł w teście i czy warto owy produkt nabyć, zapraszam do dalszej części wpisu;)


Jeśli mam być szczera – nigdy dotąd nie słyszałam o tej marce. Natknęłam się na nią zupełnie przypadkiem, szukając zamiennika słynnego już Semilaca Hardi. Pani ekspedientka poleciła mi go, więc zdecydowałam się na zakup tego oto lakieru hybrydowego (a właściwie bazy, która łączy w sobie właściwości bazy i żelu miękkiego). Koszt tej 6-cio mililitrowej buteleczki waha się w granicach 27 złotych.

Producent obiecuje możliwość przedłużenia paznokcia do 3 mm, naprawienia go, a także wzmocnienia oraz utwardzenia.

Zaraz po powrocie z zakupów postanowiłam zacząć test. Nie ukrywam, że byłam bardzo ciekawa efektów. Liczyłam po cichu, że Base Strong stanie się tańszą alternatywą Hardi, którego tak bardzo lubię używać. Paznokcie hybrydowe robię już systematycznie od 2 lat, a w przedłużanie „bawię się” od niespełna roku. Mój ulubiony produkt (Reinforce Gel z Elite99) niestety został wycofany, więc zmuszona byłam znaleźć jakiś odpowiednik.

Przejdźmy teraz do specyfikacji produktu. Lakier jest gęsty, porównywalny z kilkakrotnie już wyżej wymienianym. Jego zapach nie jest mocno wyczuwalny, a barwa niemalże przezroczysta. Całkiem ładnie się poziomuje, zaaplikowany w odpowiedniej ilości nie spływa aż tak bardzo na skórki. Utwardza się w około minutę w lampie LED-owej. Wygodnie się go też opracowuje. Rzec by można – ideał!

Tak też myślałam – do pierwszej straty. Po kilku dniach cała stylizacja zaczęła zapowietrzać się po bokach, zaś po tygodniu wszystko zaczęło odchodzić całymi płatami z pojedynczych paznokci. Podsumowując: w pierwszym tygodniu licznik strat wyniósł 3.

Warto dodać, że nigdy wcześniej nie miałam tego problemu, a przyczyną na pewno nie są zmiany hormonalne czy zmiany diety, bowiem oba te czynniki są pod moją stałą kontrolą.

Nie poddałam się jednak - uzupełniłam to co straciłam i starałam się utrzymać stylizację jak najdłużej. Nie ukrywam, iż chciałam po prostu pozbyć się koloru, a bazę tylko uzupełniać, by nie bawić się w budowanie wszystkich paznokci po kolei od nowa. Niedługo potem sytuacja się powtórzyła, tym razem jednak na dwóch innych paznokciach. Po 11 dniach znowu jestem bez dwóch paznokci. Zastanawiam się teraz, czy próbować „dotrwać” do tych magicznych dwóch tygodni, czy pozbyć się reszty już teraz…


Podsumowując: Produkt zapowiadał się naprawdę ciekawie, jednak koniec końców nie spełnił moich oczekiwań. Pozostanę wobec niego neutralna i będę używać go prawdopodobnie tylko wtedy, kiedy będę wiedziała, że stylizacja paznokci przyda mi się tylko i wyłącznie na kilka dni.


Słyszałyście o tym produkcie? Miałyście okazję go używać? Jaka jest wasza opinia na jego temat? 
Dajcie koniecznie znać w komentarzu!

25 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie i raczej ostatni. Nie lubię inwestować w coś co nie jest idealne, dlatego zawsze staram się wybierać sprawdzone produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Do tej pory jestem wierna marce Semilac oraz Indigo ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/2017/02/golden-rose-matte-lipstick-crayon.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie słyszałam o tym produkcie, szkoda że tak słabo się utrzymuje :/ Ja też bardzo lubię używać hardi, nie wyobrażam sobie przedłużania paznokci czym innym!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Po mojej przygodzie z żelem tej firmy nie ukrywam,iż spodziewałam się,że chociaż baza będzie lepsza,no ale... Lakiery mają fajne i chyba nie wiele poza tym :P Pozostaje przy bazie z semilaca i chyba już nigdy jej nie zmienię. Dobra recenzja,bo szczera, a takie lubię najbardziej!
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale czytając twoją historię z nim już wiem, że na pewno go nie zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie spełnił Twoich oczekiwań. Ja używam żelu do przedłużania i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam, ale szkoda, że się nie sprawdził. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmy, lecz zapewne dlatego, że nie jestem w temacie hybryd i przedłużania paznokci. Szkoda, ze się nie sprawdził, no ale może jeszcze uda ci sie trafić na jakiś fajny, tańszy zamiennik.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/01/to-sum-up.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Jestem wierna Semilacowi :)

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam styczności z tym produktem, jak robię paznokcie u mojej kosmetyczki to tylko i wyłącznie Semilac :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z nim ale mnie bardzo zaciekawiłaś kochana ;)

    Obserwuje i zapraszam do nas :*

    www.gabrysioweetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie ten produkt wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też nigdy nie słyszałam o tej marce, ale bardzo ciekawie napisane!

    Zapraszam do mnie: roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ze Marka nie spełniła Twoich oczekiwań, ale przynajmniej wiemy że mamy omijać z daleka.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam i raczej nie kupię po twojej recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja moją przygodę z hybrydami dopiero zaczynam i jeszcze dużo brakuje mi do tego aby wyglądały one wyjściowo :D
    Za produkt kosztujący 30 zł mamy już jednak jakieś oczekiwania, szkoda więc ,że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie. No, ale dzięki recenzji wiem, że nie jest wart uwagi :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje się być fajny, ale skoro nie spełnił oczekiwań to raczej po niego nie sięgnę ;p
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam do tej pory kilka razy o tym produkcie i opinie były mieszane. Sama jednak nie robię hybryd więc na szczęscie nie muszę się martwić jak by się sp[isał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post and review! Beautiful photos!))
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurde, szkoda, że ten produkt się nie sprawdził :/ widać, że miałaś wiele prób, lecz za każdą po jakimś czasie paznokcie odchodziły :( buziaki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusi mnie ta marka mam nawet listę kolorów które chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda na porządną! chciałabym ją wypróbować :)
    Ładny design bloga :)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty :) !

    Diamentowe myśli - klik
    Mało brakuje mi do 220 obserwatorów, pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda bardzo fajnie :)
    Muszę ją wypróbować :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń